Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Valetine's Day

Παραδέχομαι πως ακόμα και ένα γράμμα με γλυκά λόγια από τον καλό μου στις 14 Φεβρουαρίου,  είναι αρκετό για να καταλάβω πως με σκέφτηκε. Αν μου πάρει ένα λουλούδι και μου το προσφέρει λέγοντας μου όμορφα λόγια, ακόμα καλύτερα....

Αν όμως επιμένει ότι αυτή η γιορτή είναι ένα τέχνασμα για τους ζαχαροπλάστες, τους ανθοπώλες και τα άλλα μαγαζιά, τι γίνεται;
Γιατί κάποιοι προσπαθούν να αποφύγουν την ημέρα των ερωτευμένων; και μη μου πείτε η οικονομική κρίση.... ας πάρει μια κατεψυγμένη πίτσα και δυο μπύρες να γιορτάσουμε την ημέρα με ένα δείπνο για δυο.... (τι άλλο να σκεφτώ;)

Μήπως φταίμε εμείς οι γυναίκες που περιμένουμε να προετοιμάσει την κατάσταση ο καλός μας;

Μήπως να του πούμε προκαταβολικά τι θέλουμε, για εκείνη την μέρα, πώς την έχουμε φανταστεί.... για να συμβούν;;

Λοιπόν, φέτος στις 14 Φεβρουαρίου καλέ μου θέλω όταν θα πάμε έξω για φαγητό  να φορέσω αυτό:




και αυτό δεν με χαλάει:



μπορεί να βάλω και αυτό (δεν θα αποφασίσω τώρα!!!!)





LOL

the products are available...

Δεν υπάρχουν σχόλια: