Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Κατασκευή γλάστρας για 5 φυτά, σε 6 βήματα.

Έφτασε το τέλος του Ιουνίου και δεν μου έχει μείνει καθόλου χρόνος να ασχοληθώ με τον κήπο μου. Άλλες χρονιές τέτοια εποχή είχα φυτέψει αρωματικά  φυτά και μονοετή από τον Μάρτιο! Σκέφτηκα λοιπόν ότι ήταν ώρα να φτιάξω μια «κατασκευή» για να φιλοξενήσει μερικά πράσινα φυτά και να διακοσμήσει ένα τοιχίο του κήπου μου.

Να λοιπόν τα υλικά που χρησιμοποίησα:

ü  5  πλαστικούς σωλήνες για αποροφητήρα
 (2 γωνιακούς και 3 ταφ),
 που προμηθεύτηκα από ένα μαγαζί υδραυλικών.
ü  2 χοντρές αλυσίδες ανοξείδωτες
(τις πήρα από μαγαζί με τέντες)
ü  1 σπρέι ασημένιο
ü  1 κόλλα για PVC
ü  1 σακούλα 50 l χώμα από φυτώριο
ü  5 φυτά

Πρώτα κόλλησα τους σωλήνες μεταξύ τους,
ώστε τα «ανοίγματα» να είναι στην ίδια ευθεία.







Κατόπιν έκανα τρύπες στο κάτω μέρος,
ώστε να στραγγίζει το νερό.



Ύστερα έβαψα με το σπρέι όλη την κατασκευή και τις αλυσίδες.


Γέμισα τους σωλήνες με χώμα και φύτεψα τα φυτά.
Δεν ξέχασα να ποτίσω με νερό τα φυτά.



Τέλος, κρέμασα την κατασκευή μου σε ένα τοιχίο.



(βαθμός δυσκολίας 3/10)

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Πολύ ωραία κατασκευή.. τόσο πρωτότυπη !!! Μπράβο !!! Έχουμε στο εξοχικό μας έναν τέτοιο άδειο τοίχο και πιστεύω θα αρέσει η ιδέα στον μπαμπά μου!!!!

alekacraftaholic είπε...

ΠΟλύ όμορφο diy,μπράβο!

zina είπε...

καταπληκτικη ιδεα, 100% ανακυκλωσιμη και με φοβερο αποτελεσμα!