Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Πώς φτιάχνω σκουλαρίκια που έχω ζωγραφίσει εγώ, με 6 απλά βήματα

βήμα 1ο: βρίσκω δύο όμοιες  βάσεις, που θα αποτελέσουν  το "σώμα" του σκουλαρικιού. Μπορεί να είναι από ξύλο ή από άλλο υλικό. Μπορεί να έχουν ότι σχήμα θέλετε (ότι βρείτε)!
βήμα 2ο: φτιάχνω το σχέδιο μου  σε ένα χαρτί (να είναι μεγαλύτερο από τη βάση).
βήμα 3ο: κολλάω το σχέδιο πάνω στη βάση με διάφανη κόλλα ταχείας πήξεως και πιέζω ώστε να μην υπάρχουν ζάρες ή αέρας. Περιμένετε να στεγνώσει.
βήμα 4ο: κόβω το χαρτί που περισσεύει και το "λιμάρω" με μια λίμα μέχρι να πάρει το σχήμα της βάσης.
βήμα 5ο: βάφω το πίσω μέρος με ένα χρώμα που ταιριάζει. Περιμένω να στεγνώσει.
βήμα 6ο: Περνάω με ένα γυαλιστικό,

όταν φτάσετε σε αυτό το βήμα κάντε και άλλο ένα,

βήμα 7ο: Βγάλτε μία φωτογραφία και  στείλτε μου τις δημιουργίες σας, ώστε να τις ανεβάσω στο blog. EMAIL: goodartday@gmail.com

Δείτε τι έφτιαξα εγώ:






Περιμένω τις δημιουργίες σας!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: