Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Mοτίβα

Πώς δημιουργούμε Tangles;

Στην πραγματικότητα αναφερόμαστε σε πολλαπλά επαναλαμβανόμενα μοτίβα, που πολλές φορές δίνουν την αίσθηση του βάθους. Για παράδειγμα αυτή η εικόνα:


Η δημιουργία τέτοιων σχεδίων (αν και φαίνεται απίστευτο) είναι απλή ακόμη και  για άτομα που δεν έχουν  ασχοληθεί με το ελεύθερο σχέδιο και την ζωγραφική! Το κόλπο συνίσταται στο να "τεμαχίζουμε" το κάθε μοτίβο σε μικρότερα και να σχεδιάζουμε πρώτα αυτά. Στη συνέχεια βλέποντας όλο το έργο φαντάζει πολύπλοκο και μυστηριώδες. Συνοπτικά:

Βήμα 1ο. Καθορίζω το κάδρο μου. Ας ξεκινήσουμε με ένα χαρτί 15x15cm. 

Βήμα 2ο. Σχεδιάζω γραμμές που θα αποτελέσουν τα όρια κάθε μοτίβου. Προσοχή οι γραμμές σχεδιάζονται ανάλογα με τη διάθεσή μας, χωρίς κανόνες. Ελευθερία, λοιπόν.

Βήμα 3ο. Διαλέγω μοτίβα που θέλω να χρησιμοποιήσω (σε αυτό το Blog θα δείξουμε πολλά).

Βήμα 4ο. Σχεδιάζω-σχεδιάζω-σχεδιάζω...

Βήμα 5ο. Προσθέτω σκίαση. Με αυτόν τον τρόπο δίνω έμφαση και βάθος στο έργο μου. 

Δείτε τι έφτιαξα εγώ:


Βρείτε μοτίβα στο διαδίκτυο και στείλτε μου τα δικά σας σχέδια. θα ανεβάσω στο Blog τα καλύτερα! Σε επόμενη ανάρτηση θα μιλήσουμε εκτενώς για κάθε ένα βήμα....... 



περιμένω να μου στείλετε τα σχέδια σας μέχρι την Τετάρτη στο goodartday@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: